Midsommar dagen

Godmorgon Godmiddag Godkväll!
Hoppas ni alla hade en kanon bra midsommar, min var alldeles okej. Firade hemma hos bästavän ju, det blev mycket dricka, mycket skratt och mycket bra sällskap! Hade roligt hela kvällen, även om det vart mycket dricka tillslut, så är det ju ändå att man haft roligt som är det viktiga! :)
Vi var hemma igen vid 22.50 så det blev inte så sent, dock så började vi tidigt, redan vid 5 så vart det ju all in. Men sen kom vi inte i säng förrän vid 2 tiden. Nu såhär dagen efter mår man som man förtjänar, men jag klarade mig rätt bra ändå för att slippa den jäkla bakfyllan, som säkert många andra drabbades av. Men vaknade vid 12 tiden, men den sömnen behövde vi. haha! 
 
Idag har varit en väldigt bra dag, då mamma, pappa, jag & Robin varit i Åhus, vi tänkte äta glass först på glassbåten (som har jäätttegod glass) men vi åt på glassbaren istället (som har minst lika god glass) :) Så vi åt glass samtidigt som vi solade på däcket. Sedan gick vi lite där i hamnen & kollade. Sen körde vi till hundbadet i yngsjö & badade hundarna lite. Hade fint väder hela tiden, sen på vägen hem åkte vi inom martinsrökeri också, ett ställe där vi campat för längesen. Sedan på hemvägen kom ett rejält ösregn, men vad gör det så länge man sitter i bilen, absolut ingenting ;)
Får se vad kvällen bjuder på...
 
Ha en fortsatt bra dag allihopa, ja.. jag menade dig också! : )
Robin♥
 
Nästa midsommar firas med dessa godingar, världens bästa storebror & storasyster!