Godmorgon Lördag.

Äntligen en arbetsvecka över. Att köra till jobbet vid 5-tiden på morgonen är inte min starkaste sida, fy för vad morgontrött jag är.. men hellre vid 5-tiden än tjugo över 4 om jag hade behövt köra från Hässleholm. Nästa vecka är det eftermiddag som gäller och då slutar inte mitt pass förrän 23.40, aja jag kommer väl in i tiderna efter ett tag.
 
Nu till helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Jag ville vara hemma den här helgen, eftersom tiderna på jobbet gör att det är för drygt att ligga och köra till och från Hässleholm så sover jag hos ♥ under veckodagarna, för att ha närmare till jobb. Men om 5 veckor flyttar vi, så jag vill ju såklart passa på att träffa mamma och pappa och SötGina så mycket jag kan. (Fastän jag kommer försöka fortsätta göra det sen också, lite då och då så att jag inte får för mycket abstinens från familjen.)
 
Jag får kanske fortsätta packa i lite flyttlådor idag om jag orkar, eller bara ta det lugnt med lite spelande och mys. 
Nu väntar lite mat iallafall.. sen får jag väcka pojkvännen som fortfarande ligger och sover, sötis!