Imorgon är det en ny dag.

Efter en hel dag i skolan, så drog jag, Robin & Alexander till donken. Mumma! Känns lite jobbigt just nu med c# kursen, då absolut sista dagen är imorgon och blir vi inte klara imorgon så måste vi om regristrera oss på kursen, känns inte kul alls, då den kursen redan varit ett helvete att ta sig igenom, tårar & långa dagar långa nätter. Vi får se hur framtiden blir, just nu hoppas jag bara på att hinna bli klar med den imorgon.
 
Bortser vi från allt jobbigt och tråkigt, så kommer morgonkvällen bli väldigt mysig & rolig, då Stig och Ingalill kommer till Kalmar för att hälsa på oss, och för att gå tillsammans på Kalmars julmässa. Det har även snöat idag, hoppas det är helt vitt imorgon när jag vaknar, extra mysigt med snö. Mer juligt liksom. Sen efter vi varit på en super mysig julmässa som jag ska försöka ta så mycket kort på som möjligt, så ska vi sen spendera natten på stadshotellet och sedan avnjuta en god hotellfrukost på lördagsmorgonen. :)
Och vad händer mer på Lördagsmorgonen..joo..julkalendern börjar! Wiho. Jag blir som en 10 åring igen, men fy för vad kul det ska bli att Greveholm får en fortsättning. ;)
 
Godnatt på er!
Jag och du. Du och jag. Jag älskar dig! ♥