När shopping piggar upp!

Hej världen!
Oj, vilken vecka jag har haft med bilen. Jag har haft problem länge med den, och vi har bråkat mycket med varandra, men två dagar den här veckan när jag skulle till jobbet så har den valt att vara helt död. Ledsen, trött och ännu mer trött har jag varit på dessa problem, då jag verkligen behöver en pålitlig bil som alltid startar och fungerar. Men efter massor med olika lösningar och provat att byta det mesta på den så har den idag fungerat felfritt. Hoppas! Hoppas! Den funkar som den ska nu! Håller alla mina tummar och tår. 
 
Idag blev det en runda till Hässleholm, mamma och pappa bjöd på smaskig middag och vi tog en runda på stan då jag hittade alla dessa skönheter här under. Plus en mössa som inte kom med på bild. Jag blev på toppen humör, och idag gott folk är det lördag. Och jag blev så lycklig när jag såg att butikerna börjat sälja glögg, köpte med mig en hem direkt. Woohoo!!