Så impulsivt med lite äventyr.

Igår kväll fick jag ett samtal från pappa som slutade med att flygbiljetter bokades bara två timmar efter. Tänka sig, så imorse lyfte flyget vid kl.08.00 från kastrup och flög oss till Stockholm. Efter bara ca. en timme landade vi på Arlanda och snurrade först lite rundor då jag guidade oss fel, Hillevi i ett nötskal. Som tur var kom där folk hela tiden, så när någon annan skulle in fick vi passa på att smita ut igen och ta rätt dörr. Haha!
Väl när vi kom rätt så stod min bror och hans tjej och väntade på oss, lyckan av att träffa dom. Så vi fick se deras nya lägenhet, lite fika hann vi med och mamma & pappa fick jag ju med träffa. Blev även en promenad till city, då jag inte hade någon mascara och vipps så blev det ett nytt skal till mobilen också. 
Så ett jättetrevligt besök i huvudstaden med ett kärt återseende av min bror, så åker vi sen hem i min nya bil som var hela anledningen att vi hamnade där. Tänk vad bra att dom kom och tänka på mig, jag lovar att ta hand om deras Henry väl. 
 
Helgen blev inte alls som vi tänkt, den blev bättre. Även om vi inte fått gjort det vi tänkt här hemma så behövde vi nog båda få komma ut på lite spontan äventyr. Även om det här kalaset kostade mig ganska mycket, så var det värt det. Sitter med ett leende trots att jag är väldigt trött, lång bilresa hem har det varit och få timmar sömn inatt. Men jag är lycklig, jag har en så bra sambo. Ställer upp för mig och får mig alltid att må så bra. Dig, älskar jag!♥
 
Det är ju trots allt en dag imorgon också, får se vad vi får gjort då. :) Nu blir det en cider eller två, så ska jag placera mig i soffan framför någon film och stanna där resten av kvällen. Mycket att se framemot nu den närmsta tiden, nästa helg blir det fest för fulla muggar och en helg där efter tar vi en tripp till Göteborg tillsammans med två av Emils systrar, Enjoy life!