Röda som julen.

Hej på er, hoppas ni har haft en lika bra onsdag som jag!
 
Vart lite stressad imorse då jag vaknade 08.30 och hade tid på Extended Beauty kl.10. När jag väl kom till Hässleholm var kl.09.50, så fick låna mammas cykel och cykla som en idiot för att inte komma allt för sent. Där insåg jag också hur dålig kondition jag har, haha.
 
Jag blev hel nöjd med mina nya naglar, lika röda som julen. Dock lär det väl ta lite tid innan jag har vant mig och lärt mig hantera dom. Efteråt fick jag träffa både Annie och Frida, vilket var helt kalas. Underbara tjejer!
 
Ikväll är det äntligen final i Paradise Hotel, men ligger ett avsnitt efter så blir att kolla på det med nu ikväll. Ska bli kul att se vem som tar hem det i år. Är ni lika tokiga i Paradise Hotel som jag är? :)
 
En hand och en fin julblomma som jag fick av mamma.