Glass och bullar, glassbulle.

Oj oj oj, vad min blogg måste ha saknat mig! Eller har den bara tyckt det varit riktigt skönt med lite semester, för vem hade inte gjort det !?!
 
Det har blivit mycket jobb för min del numera, cash is king. Men det är bara kul. Jag trivs bra med det jag gör nu så visst finns studier i baktanken men sålänge jag inte har någon motivation till skolbänken så får det vänta, en vacker dag så kommer den kanske igen om jag inte bestämmer mig för att göra något helt annat. 
För övrigt så mår jag jättebra(om ni ville veta, annars fick ni det ändå), befinner mig i ett bra förhållande och är verkligen superkär. Snart har 2 år gått som jag fått spendera tillsammans med min kärlek och förhoppningsvis behöver jag aldrig sluta räkna åren tills den dagen jag dör. Jag är lycklig för att han kom in i mitt liv igen och ännu lyckligare tillsammans med honom!♥
Att ha en person som man kan prata med om allt, till och med skitsaker(bokstavligt talat) och kunna skratta tillsammans med åt saker som man inte ens förstår varför dom är roliga, dom bara är. Som alltid gör en glad av att bara behöva vistas nära en, och alltid får en att le av bara ögonkontakt. Ger en styrka, trygghet eller en spark i röven när man behöver det. När man känner värme i hela kroppen utav att personen rör en och hjärtat börjar slå snabbare. Glädjen som syns i ögonen varje gång man träffas. När det bästa man vet är att få spendera tid tillsammans. Han är inte bara min pojkvän utan även min bästa vän. Finns inget bättre än riktig kärlek. 
 
Det blev mycket kärlek i det här inlägget, men kärlek är bra. Ikväll var tanken egentligen att jag skulle varit hemma hos Annie och tittat på Bonde, men idag var en sån där "tröttis-dag" som man kan ha ibland, så jag får titta på det här hemma istället. Är lite nervös inför morgondagens jobb, men det kommer nog gå jättebra. Får hoppas att jag somnar snabbt efter PH ikväll så att jag är hyffsat utvilad åtminstone. 
Hittade en massa glass och kanelbullar i frysen, när man letar så hittar man :) Så det får jag mumsa på till bonde ikväll. Nyttig kväll, kommer inte alls få ont i magen. 
Är lika trött som jag ser ut som. Nästa stopp, soffan.