Den 2 September 2018

Det är helt galet att vi redan är inne i September månad. Sommaren bara sprang iväg och om 3 månader går vi in i December. Tiden går så snabbt, och nu har Silver varit min i ca. ett år. Vi har börjat träna lite inom NH, vilket är jätteroligt tycker jag. Han kommer vara en allround häst, så att det går att göra lite vad som med honom. Längtar även tills vi är redo att prova hoppa en bana tillsammans. Idag ska vi köra lite balansträning och en utav mina fina kompisar kommer att träna mig varannan tisdag som det ser ut nu ett tag framöver. yey!
 
Foten blir bättre och bättre. Jag kan gå och röra mig normalt nu i stort sett. Gör lite ont om jag går ner för trappor än och jag kan inte trycka ner och belasta foten än som jag behöver göra i stigbyglen när jag rider. Så då passar balansträning bra där jag kan rida utan stigbyglar. Jag är så tacksam för all hjälp jag får när jag behöver den i ridningen och hanteringen, omgiven av fina människor. :)
 
Här är jag och Silver, och lite av vår resa tillsammans hittills. Min älskade ponny.