R.I.P Pil

Ja, då var stormen över! Det märks att den varit här i alla fall. I Måndags när stormen var i full gång, så skulle mamma ut på altanen för att plocka upp alla krukor som vält, så hör man bara henne skrika åh nej, pilen! 
Jag tyckte först hon skrek åh nej, bilen! Så tänkte att nu vart den förstörd och sprang till henne, men nej det visade sig vara vår stora fina gamla pil på trädgården som hade vält. Så tråkigt! Och nu så tomt! 
Men vi hade tur att det inte krossade grannens garage, den hade bara några grenar som vilade mot det, men garaget hade klarat sig. tur! Var rädd att vårt andra träd också skulle ramla, och då hade det tagit hus & bil. -.- 
Altan taket höll nästan på att lyfta också, men vi fick behålla både tak och vårt andra träd. 
 

Nu något helt annat. Satt & kollade igenom bilder på datorn i brist på något annat vettigt att göra. Hittade en bild från sommaren 2010. Jisses, är det där jag! Men jodå, jag har varit korthårig och blond. Väldigt blond, typ vitt. -.- Jag är glad att jag inte ser ut så nu, eller jag tycker mörkt hår är mycket finare, på mig iallafall! Mörkt känns mer exotiskt. Jag passar inte alls i blondt, men skulle envisas om att ha det så ändå i en period. Men nu har jag förhoppningsvis lärt mig att jag ska hålla mig till mörkare färger. Mörkrött/Brunt/Mörkbrunt/Svart :)
 
 
Men jag kommer ihåg den här dagen väldigt tydligt när den här bilden togs. Jag skulle träffa Emil den här dagen, vi var inte mer än kompisar då. I Väntan på honom ville mamma att jag skulle prova klänningen på bilden, för att pappa sa att den var blå medans mamma sa att den var grå, så fick jag ta på mig den för att visa att den ÄR grå!
Så var pappa snabb med kameran, och tog en del bilder(blandannat den här).
Men tänka sig, att nu idag är vi tillsammans. Ingen av oss var redo just då. Men ungefär 3 år senare, så drogs vi till varandra igen även om vi båda varit med andra där i mellan och inte direkt haft så mycket kontakt under dessa åren, så slutade det ändå med att det blev vi "igen". Ja, vi var faktist tillsammans när jag gick i 7.an också, så liten ^^. Men eftersom vi var små, så var det inte så seriöst och varade inte allt för länge. Men kär var jag redan då såklart, men nu är det mer på riktigt. Den här gången hoppas jag verkligen att han stannar kvar hos mig! Jag är så himla glad över att jag får vara hans! Underbar känsla! 
Jag är väldigt kär, och har nog alltid varit det mer eller mindre! ♥