Augusti nästa...

// Detta inlägget skulle varit publicerat innan jag stack till jobb. Men allt åskoväder, gjorde så internetet stängdes ner. Och eftersom jag inte orkar skriva om, ändra det nu. Så får det bli publicerat nu istället. Godnatt ! 
 
Hejsvej lingon pastej! 
 
Nyss hemkommen från stan. Väldigt impulsivt frågade jag Frida om hon ville hänga med ner och då stod jag i bara morgonrock lite halft nyvaken sådär efter frukost, och ja visst. 5 min senare var vi påväg ner på stan. haha! 
 
Hann med att sola en kvart(undviker helst det) Men kollar man ut och det bara regnar & åskar så blir man lite sugen. Får man ingen sol så.. Det ska vara dåligt väder nu ett bra tag framöver, även hela nästa vecka. Dock ska fredag & lördag denna veckan vara fin. Min blogg har blivit nya SMHI. skämta! Vill man veta hur vädret är, så bara kolla ut ! 
 
Nu blir det att slänga i sig mat, innan jag sen ska ut i regnet för att köra till jobb. Jag hatar dessutom åska & blixtrar, har mina anledningar !! Innan var jag så rädd att jag började skaka, och ibland blev jag ledsen också.. men nu är jag mest bara väldigt rädd ! 
 
Finfina tjejer!