Sunny day :)

UNDERBART! japp jag pratar om vädret, strålande sol .. sjuk värme och en överlycklig Hillevi! :D
Det enda jobbiga är att jag är i skolan, och inte kan sola. buhu! Hoppas solen & värmen är kvar även efter 3 för då ska jag bannemig sola !!!
Bloggen är lite tråkig utan bilder, men har inga nya bilder just nu.. men ska absolut fixa. Roligare att titta på bilder än läsa en lång text bara. Men kör en update senare också tänkte jag. Anledningen att bloggen kommer att uppdateras segt fram till studenten är för att jag har fruktansvärt mycket att göra.. :(
Jag ska bli klar med körkortet, vilket innebär mycket plugg & körning. Jag ska göra klart min projektrapport, jag har tre stycken stora arbeten att göra i skolan, som måste bli klara inom 2-3 veckor..för nu är det inte så långt kvar till STUDEEEEENNNTTEEEEN !!! :)
Robin♥