Så jäkla kul... kanske bara är trött!?

Haha, Kollade nyss på hela Johan Glans world tour of skandinavien. Skratta så jag fick ont i magen ibland, så jäkla kul. Det roliga sen är att jag satt helt själv på rummet när jag kolla på det och verkligen asgarvade. >< Jaja. Jag tycker han gör jättebra ståupp komik, men det kanske bara är jag som tycker det är roligt. Det roligaste var helt klart när han började prata om att klippa häcken (; åh jag dog lite där. Nej jag bara måste dela med mig av det till er.. den är nästan 1 timme lång, men har ni inget bättre för er så kolla :) 
 
 
Nu börjar jag bli trött känner jag, ska väl snart lägga mig och kolla på lite serier. Är ni också sånna som måste kolla på något när ni ska somna? Typ film eller tv-serier ? Jag är det iallafall. ^^  Hoppas på att kunna sova bättre inatt, har drömt jättekonstigt nu dom senaste nätterna, mysko. Godnatt på er! 
 
Nån som gillar min säng tydligen...