Helgen närmar sig sitt slut

Hej, hoppas ni haft en bra jul och nyår!
 
Det har hänt massor sen sist jag bloggade, vilket var förra året. Det har varit födelsedagsfirande, julafton och nyår. Jag orkar inte berätta allt nu, för det skulle bara resultera i ett jättelångt inlägg. Men min jul och nyår har varit jättebra, julafton firade vi hemma hos oss för första gången och det var en helmysig dag. Det här nyåret firade vi faktist själva i år, med tanke på att det var första nyåret tillsammans med djuren, så ville vi inte lämna dom ensamma. Men ingen av dom brydde sig om raketerna direkt, så det var väldigt skönt.
 
Kom aldrig någon snö till julafton, den blev visst försenad till januari. Dock håller den på att smälta bort nu men det var kul så länge den varade i dessa 2 dagar. Imorgon drar en ny jobbvecka igång igen, så resten av dagen blir det att vila upp sig. Dessutom har min sambo fått mig till att börja gilla Minecraft, så nu är det oftast det som spelas. Jag vart sugen innan på att börja spela Rust igen, men när jag insåg att dom gjort om allt i spelet så var det inte kul längre, det gamla var mycket bättre! Men nu verkar jag ju hittat en ny favorit.