En kväll med Beck.

Hej söndag.
Jaha, då vart den här helgen också förbi. I fredags var det ju fredagen den 13.onde, och den här gången skyller jag på det för allt blev bara tok för mig. Skulle köra till Hässleholm för att lämna av föräldrarnas saker, tänkte även hinna med att träffa en kompis innan hon skulle plugga. Vilket resulterade i att jag stressade som tusan här hemma för att komma iväg tidigare, när jag väl är i Hässleholm och mamma frågar vart hennes skor är!?
Japp, då slog det mig att jag har glömt exakt alla sakerna hemma och hon påminde mig 10 minuter innan jag körde. Pinsamt! 
Dessutom så tog allt för lång tid ändå, så jag hann inte med att träffa Annie heller. Otur!! Som jag saknar henne!
 
Idag har det varit jättebra väder, det var på tiden. Så dagen har bestått mesta dels ute, och vi har fått gjort en hel del. Så ikväll lägger jag mig med gott samvete i soffan framför en av dom nya Beck filmerna som går på tv4 ikväll. Skänker även en tanke till alla som förlorat någon i Paris och Beirut och för alla dom som fallit offer för dessa idioter till människor. ♥
 
 
Hösten är mysig.