Snart helg..

Hahah. Jag och Frida. Frida och jag. Alltså dagens tur till Coop blev allt annat än tråkig, fast vad kunde man förvänta sig. Jag menar. Frida och jag. Hahah. Ingen direkt ide att jag börjar förklara något här, för det är ingen annan som skulle förstå eller tycka det är roligt. Men alltså mina ideer ibland, skrattar bara jag tänker på det. Allt också bara för att jag ser det framför mig, vilken syn. Så roligt. Jaja, bra avslut på den här torsdagen. 
 
Är trött & hoppas på att jag får sova inatt! Tydligen var jag inte själv om den saken då både mamma knappt kunde sova och en annan vän skicka till mig att hon heller inte kunde sova förra natten. Konstigt. "/
Nu blir det på med myskläderna och krypa ner i sängen, och kolla på några filmer.  shoot
Själv tycker inte jag att jag har speciellt långt hår, men när jag såg den här bilden så ja kanske, jag har ju inte kort hår ändå, fast det är långt ifrån den längd jag vill ha ^^