Imorgon åker håret in på verkstaden.

Hej bloggis!

Kom precis hem ifrån Frida, då jag fick ställa upp att vara jury till hennes konfirmanders melodifestival. Haha. Kollade lite på hur andra hade gjort, men alltså jag kan inte. Det går inte att vara seriös, jag klarar bara inte det. Kanske för att jag tycker det är jobbigt att bli filmad, så jag fick köra min fruktansvärda oseriösa variant. Det blev inte bra men det blev nått, och kul var det!
Nu blir det bara en lugnkväll. Lite film och något gott att äta. Ïmorgon har jag bokat "akut" tid hos frisören. Mitt hår är verkligen jätteslitet och inte alls kul att ha att göra med. Så det får väl bli lite kortare då -.- Jag som vill ha långt hår! Sen vill jag ha en förändring till då jag ska färga håret också men inte hela, blir en blandning mellan ombre och dip dye. Jag vill ha det ljusare, men sen hade jag en tanke på lite extremare med ljusrosa toppar men tror inte jag vågar det riktigt än så det får nog vänta.. eller.. Typ lite som första bilden, den färgen fast inte så mycket kanske.