Torsdagen den 22 December

Hallå bloggis! 
Nu har jag också julledigt. Börjar igen den 2 januari så nu ska jag bara njuta av dessa lediga dagar. :)
Idag har jag varit i Hässleholm och fixat ytterligare saker inför jul och nyår. Men nu är allt klart i stort sätt och imorgon blir det lillejul hemma hos oss. Då mamma och pappa kommer imorgonkväll för julbord och paket öppning och bara allmänt julemys. Uppesittarkväll imorgon och på självaste julafton så ska vi hem till Emils föräldrar för ännu mer julfirande. Det här blir bra det!
Dock det första jag ska göra imorgon är ytterligare en runda till Hässleholm men för ett veterinär besök då lill fröken äntligen ska få bort sina stygn. Gissar på att hon kommer bli lycklig över att slippa sin body sen, trots att jag tyckt att hon varit hel gullig i den. Som en liten tomte nisse. Peace!