Söndagen den 11 December

Godkväll! Idag har mamma och pappa varit på besök för lite fika och glöggmys. :)
Och nu i helgen har jag äntligen fått hem min nyårsklänningen som jag beställde. Jag vart lite nervös över hur den skulle sitta när man chansar med vilken storlek man ska välja. Alla klänningar jag fastnade för var slutsålda i dom flesta storlekar, då jag antar att jag vart lite sent ute. Men den här klänningen jag valde fanns bara i xs kvar, så tvekade först men vilken tur jag hade då den vart super snygg på!
Har även fått hem två tidiga julklappar till mig själv, då jag vart riktigt nyfiken på att prova dessa produkter från bareMinerals. Den ena är en läpp penna, och färgen älskar jag! Färgen heter Exhilarated och den andra produkten är en concealer. Mycket nöjd. 
Nu blir det att ta det lugnt resten av kvällen, med ev. en julfilm innan en ny vecka anländer och ytterligare en tidig morgon. byee.
 

Kommentera här: