Måndagen den 17 Juli

Förra veckan var fruktansvärd, då jag inte mådde särskilt bra alls. Var helt slut, så hoppas den här arbetsveckan blir bättre. Det var så skönt att äntligen stämpla ut för helg på fredags eftermiddagen, när veckan varit så tuff. Sen gjorde jag inget mer än att ta det lugnt hemma i soffan. I lördags var vi iväg halva dagen och körde mc, eller för min del åkte. Emil tränade på låg- och högfarts banan inför risk tvåan och uppkörningen. (Han är iväg och gör risk tvåan just nu, så lite nervös är jag här hemma. Men håller mina tummar för att det går superbra!)
Vi körde då även inom hans morfar, då han fyllt år nyligen för lite födelsdags fika, och resten av lördags eftermiddagen spenderade jag sen ute i solen. Fick inte så mycket färg men njöt av solen i alla fall. Längtar så mycket till vi ska utomlands.
 
På söndagen var det regn nästan hela dagen så vi gjorde inte så mycket mer än att åka iväg och handla. Kvällen bestod av pannkakor och film, inte helt fel. :)
24 dagar kvar till semester.
 

Kommentera här: