Söndagen den 2 Juli

Imorse när jag vaknade hade jag satt larm som vanligt för att komma upp i någorlunda tid, men sov igenom dom idag också. Vid 11.30 kom vi upp, men eftersom jag varit så trött så är det ganska skönt att få sova ut ordentligt. Jag behövde det antagligen. Jag hade inga direkta planer för dagen mer än att städa huset. Tråkigt men ett måste.
 
Igår var vi och hälsade på mamma och pappa. Mycket trevligt, jag fick prova mammas gamla mc-kläder som hon hade när hon var ung och dom passade mig perfekt i storleken. Bara skorna som var lite för stora men det funkar ju ändå eftersom jag bara ska åka. Så jag fick låna dom att ha nu i början.
Tidigare idag var inte vädret så jättebra, men nu på eftermiddagen kom solen fram mer och mer. Så vi bestämde oss för att ut och övningsköra nu ikväll. Och jag fick åka med, åkte dock mest med hans pappa men den sista biten hem så åkte jag även med Emil. Det var sååå kul!
Var ganska blåsigt, så vinden slog rätt bra. Var väldigt frösen när vi väl kom hem, då vi varit ute och kört i ca. 2 timmar, så fick lägga mig i ett varmt bad direkt när jag kom in. Nästa gång tar jag nog på mig lite varmare kläder under.
 
Nu blir det chill i soffan, imorgon är det dags att jobba igen. Peace!
 

Kommentera här: