Nedräkningen har börjat.

Efter den dramatiska torsdagen, så vaknade jag upp till 17 grader inomhus på fredagen. Vi fick inte elda i pannan förrän sotare hade varit här och brand inspektion var utförd, men vi fick en sotare som kom redan på förmiddagen på fredagen som även utförde inspektionen, så på kvällen kunde vi starta pannan igen och allt var ok. Det hade varit för mycket sot i vägen och blockerat röken. Även läckage vid röret som vi lagt ny tätning över men som vi kommer behöva göra mer ordentligt sen.
Efter att sotaren hade varit här så körde jag till Hässleholm för att träffa mamma och basta. Det var skönt och välbehövligt. Så helgen började bra iallafall. På lördagen blev det en tidig morgon då vi skulle ut på road trip till Hestra, Isaberg Mountain Resort. Första gången för oss båda i skidbacken, jag har åkt skidor en gång tidigare när jag var 12 år i vallåsen men det vart så längesen, så det var som min första gång. Men det gick väldigt bra för oss båda, och riktigt kul var det! :) Vi fick en jättebra dag tillsammans, och jag kan inte vara annat än nöjd. ♥
 
Och nu är äntligen sommarens resa bokad och klar. Som jag längtar! Lånad bild från ving på hotellet..
 

Kommentera här: