Fot skada och sjukhus

Klart att jag skulle ha otur och stuka foten rejält när jag ramlade av hästen i lördags. Haltar mig fram med en svullen och blå fotled. Strumpor är pain att sätta på sig. Skor kan jag glömma så blir strand toffla. Imorgon blir där nog ett besök hos vårdcentralen för min del, lika bra dom kollar den och kanske kan ge mig en tid på hur länge jag kommer ha ont. Men idag har jag och E spenderat den mesta delen på sjukhus. Först akuten i Hässleholm och sen vidare till akuten i Kristianstad. E mår okej, så vill inte skapa oro någonstans. Efter väldigt mycket väntan idag, så väntar vi just nu igen efter svar från röntgen. Vi är båda trötta nu. Vill bara få åka hem igen. Det går inte snabbt här. Hungrig är jag också. Trött. Såhär vacker är min fotled, aj aj aj. 
 
 
 
 
 

Kommentera här: