Måndagen den 27 augusti

Godmorgon!
Förra veckan vart väldigt jobbig på många vis. Senast jag vart sjuk så länge och hemma från jobbet kan jag inte minnas, tror aldrig det har hänt faktiskt. Inget roligt!
E kom hem i torsdagskväll, så skönt att ha honom hemma igen! 
Min stukning blir sakta men säkert bättre, tar smärtstillande vid behov och smörjer med Voltaren plus att jag har tejpat den som gör att jag får mer stabilitet :) så jag ska prova jobba idag. Dock blev jag sjuk i tisdags förra veckan också, fick väldigt ont i halsen, feber, kallsvettats, huvudvärk och illamående. Typiskt! 
Jag åkte till vårdcentralen i fredags, både för foten och halsen. Läkaren sa ingenting vettigt mer än att jag skulle åka till Hässleholm och röntga foten och hals provet vart bra, så jag skulle ta lite Alvedon så blev det bra -.- foten vart inte bruten, så det är bara en ordentlig stukning. just nu känner jag mig okej. Ingen feber och bara lite ont i halsen. Tror min visdomstand spökar lite igen.
Så förra veckan har jag varit så otroligt trött, så jag har inte gjort så mycket mer än att sova hela dagarna. Nu hoppas jag på en bättre vecka. 
 

Kommentera här: