Lille julafton ❤

Dagen började med att jag trodde växel lådan på bilen pajat, då jag lagt i backen och hörde ett "klonk" och sen hände ingenting fast backen låg i. Gick in och hämtade E, som gick ut för att kolla problemet men behövde bara starta om bilen så funkade allt. Skönt!
Ingenting vart fel, troligtvis bara växeln som hoppat ur. Körde till stallet och umgicks lite med hästen, innan jag fick köra hem då vi lite senare skulle till Hässleholm och mina föräldrar för att fira julafton. Vi har haft en mysig dag/kväll med god mat,  kärlek och massa skratt. Tog med oss Crixus och Ronja som fick vara med och julmysa. Nu spelar vi uppesittaren här hemma, änsålänge har vi inte haft turen med oss men än finns där chans att vinna. Håller tummarna. 
 
Tack för alla julklappar. Äntligen kan jag ta fina bilder igen. ♥
 
Är så trött just nu, men ska försöka hålla mig vaken tills bingolotto är slut iallafall. Sen säger jag godnatt. 
 

Kommentera här: